Vystupování při pracovním pohovoru

Pracovní pohovor představuje v podstatě vyústění všech předchozích jednání souvisejících se zájmem a ucházením se o novou (a možná i vysněnou) pracovní pozici.

Je třeba se na něj pečlivě připravit.

Není radno jej podcenit a říkat si, že „to nějak dopadne“. Ono to vždy nějak dopadne, otázkou je, zda také vždy v prospěch uchazeče.

I personalisté jsou jen lidé – a sice lidé všímající si během pohovoru každičkého detailu. Konec konců je to jejich profese, jsou na to trénovaní a přiznejme si to, jsou placeni za to, že do firmy přijmou opravdu kvalitního člověka, který bude schopen dostát co nejvíce požadavkům kladeným na obsazovanou pracovní pozici.

Na tomto semináři se dozvíte užitečné a praktické tipy a rady, jak se na takovýto pohovor připravit ať už po stránce emoční či komunikační, tak po stránce vizuální a vědomostní.

Součástí semináře je i „sehrání“ takového pohovoru.

Seminář samotný bude samozřejmě veden kompetentní osobou pohybující se v HR branži.